Partnerzy serwisu:
Pasażer

Podróż to MY! Startuje nowa kampania wizerunkowa PKP Intercity

Dalej Wstecz
Data publikacji:
03-12-2025
Ostatnia modyfikacja:
03-12-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. PKP Intercity

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Podróż to MY! Startuje nowa kampania wizerunkowa PKP Intercity
fot. PKP Intercity
Przewoźnik przygotował szeroką kampanię w social media, w stacjach radiowych oraz na nośnikach digital out- of- home prezentującą odmienioną identyfikację wizualną marki PKP Intercity oraz zachęcającą nie tylko do podróżowania, ale także do tworzenia świadomej społeczności wokół doświadczenia, jakim jest podróż.

„Podróż to MY”, tak brzmi nowe hasło PKP Intercity. MY czyli pasażerowie, podróżnicy czy pracownicy kolei, ale także MY, którzy wybieramy świadomie, spotykamy się w podróży i tworzymy wspomnienia. Celem kampanii jest przede wszystkim pokazanie, że podróż z PKP Intercity to więcej niż przejazd z punktu A do punktu B. Podróż pociągiem to emocje, wspólnota i doświadczenie. Poprzez komunikację marka promuje ideę eco-friendly travel, czyli świadomego i ekologicznego podróżowania, pokazując przy tym jak równocześnie odkrywać lokalną i autentyczną Polskę, pełną różnorodności, ludzi i historii. Oprócz emocjonalnego akcentu kampania ma pokazać kolej jako nowoczesny środek transportu.

Rosnąca liczba pasażerów to także więcej wspomnień

Każdego miesiąca przybywa tysiące pasażerów decydujących się na podróż z polskim przewoźnikiem. Tylko podczas tegorocznych wakacji PKP Intercity przewiozło rekordową liczbę 26 mln pasażerów. To o około 12% więcej niż w czasie ubiegłorocznego sezonu letniego i blisko 28% więcej niż dwa lata temu. PKP Intercity do końca roku planuje przewieźć ponad 88 mln podróżnych. Widząc tak duże zainteresowanie przewoźnik odpowiada w realny sposób na oczekiwania pasażerów. Od nowego rozkładu jazdy pasażerowie będą mieli do dyspozycji aż 555 połączeń, w tym 527 całorocznych i 28 sezonowych. To aż o 50 połączeń więcej niż w ubiegłorocznym rozkładzie. Kampania podkreśla, że kolej to nie tylko sposób na podróżowanie, lecz także codzienny dojazd do pracy czy szkoły, również na trasach przez lata nieobsługiwanych, jak Łomża, czy dawniej nieatrakcyjnych czasowo, jak Gorzów–Poznań.

Zakres działań

Działania w ramach kampanii mają zasięg ogólnopolski i prowadzone są szeroko w kanałach social media z wykorzystaniem video czy kreacji graficznych. Ponadto PKP Intercity przygotowało w ramach działań 30-sekundowe spoty do emisji w wybranych największych stacjach radiowych, które już można usłyszeć w rozgłośniach w całej Polsce.


Z początkiem grudnia ruszyły również działania na nośnikach digital out-of-home. Kreacje reklamowe opowiadają m.in. o tworzeniu wspomnień podczas jazdy pociągami PKP Intercity oraz o traktowaniu kolei jako elementu codziennego stylu życia. Koncepcję działań opracowano wewnętrznie w PKP Intercity. Całość potrwa do końca roku.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity i Alstom: Jest umowa, teraz design book

Tabor i technika

PKP Intercity i Alstom: Jest umowa, teraz design book

Łukasz Malinowski 02 grudnia 2025

Klimczak: PKP Intercity ma zgodę na przetarg KDP

Prawo i polityka

Klimczak: PKP Intercity ma zgodę na przetarg KDP

Łukasz Malinowski 01 grudnia 2025

PKP Intercity: Oferta SKPL na wynajem wagonów nadal w grze

Tabor i technika

PKP Intercity: Będzie przetarg na utrzymanie Pendolino

Tabor i technika

PKP Intercity: Będzie przetarg na utrzymanie Pendolino

Łukasz Malinowski 25 listopada 2025

Zobacz również:

PKP Intercity i Alstom: Jest umowa, teraz design book

Tabor i technika

PKP Intercity i Alstom: Jest umowa, teraz design book

Łukasz Malinowski 02 grudnia 2025

Klimczak: PKP Intercity ma zgodę na przetarg KDP

Prawo i polityka

Klimczak: PKP Intercity ma zgodę na przetarg KDP

Łukasz Malinowski 01 grudnia 2025

PKP Intercity: Oferta SKPL na wynajem wagonów nadal w grze

Tabor i technika

PKP Intercity: Będzie przetarg na utrzymanie Pendolino

Tabor i technika

PKP Intercity: Będzie przetarg na utrzymanie Pendolino

Łukasz Malinowski 25 listopada 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij